Fortfarande mycket att berätta

Eftersom jag inte orkade ta med datorn i måndags när jag åkte in är det mycket att ta igen.

På onsdagen såg tempen mycket bättre ut, inte helt feberfri, men klart bättre ;)

Som planerat skulle jag göra en PET-röntgen. Påminnde lite om magnetröntgen. På PETen sprutar dom in ett radioaktivt ämne i kroppen, sen åker man in i en tunnel och på bilden syns det om det är nån aktivitet i tumören.
Fast jag har inte fått några provsar än.

Har fortfarande problem med att äta på onsdagen, eftersom jag kräks så mycket under dagarna. Men känner mig så mycket bättre. På torsdagen hoppades jag på att få åka hem, men det fick jag inte. Och jag kände att mitt liv sög ännu mera.

Men imorgon tänkte jag, och det gick väl halft upp i uppfyllelse. Jag fick permis. Vid sex skulle vi vara tillbaka och ta prover och om dom va tillräckligt bra skulle jag få sova hemma också. Och det fick jag! <3 min säng

Nu är jag tillbaka här på lördagmorgonen för att få lite antibiotika och ta prover.


Sorry min sega uppdatering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0