I´m so sorry

De flesta som har mig på facebook har sett lite av vad som hänt, men för er andra så har jag på någotvis fått in nån bakterie i fingertoppen som sen tagit sig i ena leden på fingret. Detta gjorde ju att jag fick feber och fick åka in på akuten i fredags, men jag kunde snabbt flyttas upp till Q84. Sen på lördagen blev det operation, likså på söndagen. Då skar dom upp två snitt längs med fingret och ett nedanför och spolade igenom.

Idag onsdag sydde de igen snitten. Imorgon ska jag träffa en som ska visa mig hur jag ska böja fingret och så.

Mådde så dåligt när jag åkte in och sen har jag inte orkat uppdatera, ska försöka bättra mig!


Kommentarer
Postat av: Bella

Carro sa att du ville ha en bloggheader x) Vilka bilder vill du ha? :) Kram Bella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D x)

2011-08-28 @ 09:20:46
URL: http://isabellebroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0