Buhuu

Vet ni vad?! Jag tappar mitt hår igen :'( Åå.. Det som är så supermjukt och lent. Jag kan sitta i tio minuter och bara känna på håret. Nu har jag varit utan hår så länge, så har varit överlycklig över den centimeter hår jag hunnit få. Detta innebär nog att jag kommer tappa mina ögonfransar också.. Förra gången tog det längre tid för dom att falla. Jag blev typ mer ledsen nu än förra gången det föll av :( Måste bara säga att det ser ut som tre katter har sovit på min kudde, av allt hår XD

Kommentarer
Postat av: Kattis

Håret kommer igen, lika mjukt och lent, och lika envist, precis som du verkar vara. :)

2011-12-07 @ 22:31:59
Postat av: Anna

Du är så sjukt stark, ser verkligen upp till dig! Skulle gärna ge dig allt mitt hår om jag kunde, allt för att du ska bli lycklig och frisk! :D

2011-12-08 @ 11:25:03
Postat av: becka

Har du testat att använda ett medel som heter neuLash som gör att du får mer ögonbryn & fransar och den gör så att dom växer snabbare. De va en man som tog fram de medlet just till sin fru som hade fått cancer. Jag använder de på mina fransar & jag har fått jätte många & långa fransar.

2012-02-15 @ 18:37:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0