Fick..

..en fråga här på bloggen. Då den undrade över hur folk reagerar när de ser mig. Dom som reagerar mest när jag rullar runt i rullstolen med ett ben är mindre barn, dom kan glo riktigt länge. Sen är det nog kompisar som jag inte har träffat på länge som verkar titta extra. Först ler de typ när man träffas, men sen ser man hur blicken ändras och dras mot benet. Men det är väl inte så konstigt, man är ju van med en viss persons utseende och det blir ju ovant när det ändras ganska mycket. Annars tittar inte folk så mycket. Roligt att du fråga :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej!

Jag undrar varför Candy har Pessoabett?

2011-12-15 @ 21:27:11
URL: http://hestcrew.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Fick det av en kompis. Hade bara ett bett, så då har jag det på hennes "ridträns", då hon bara rids nån gång i veckan av småbarn. Sen på mitt körträns har jag ett vanligt tränsbett. Men ibland har jag ridtränset när jag kör för att skippa skygglapparna ;)

2011-12-16 @ 23:55:25
Postat av: Jennifer

Okej :)

2011-12-19 @ 21:53:20
URL: http://hestcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0