Upptäckten

Antagligen har den här tumören legat och grott ett tag, hur länge vet jag inte. Jag har väl under hela det här året kännt att benet har domnat och haft lite stickningar när jag legat ner eller övningskört, vilket har varit lite läskigt för jag har inte kunnat koppla då XD. Annars har jag inte märkt av det så mycket. Men senare har jag kännt att mina favoritjeans inte gick på ordentligt, så jag började tänka på vad jag åt, inte för att jag tänkte banta, men mindre godis osv. Men det höll inte länge. Jag var väl tvungen att inse att jag hade blivit bredare.. Så jag tog med mig en av mina bästa vänner till täby för att just shoppa nya jeans. Det då roliga var att när jag prövade ett par jeans att min rumpa såg jättestor ut. Då ville jag inte ha dom jeansen kan jag säga, senare hittade jag några som satt riktigt bra ;)

Efter att ha varit i täby åkte jag till stallet när jag då böt om kikade jag lite extra i spegeln och såg då den stora skillnaden. Jag bad lite generat min kompis att titta på min häck, och vi kunde konstatera att dom var j*vligt ojämna. Jag ynkade lite över att jag var "missbildad" men brydde mig inte så mycket mer om det. Men på måndagen när jag åkte hem till mamma visade jag det för henne och vi kunde konstatera att nåt inte stämmde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0