Jiiippii!!

Jag får åka hem redan idag!! :D :D Det känna skönt att det inte blev så långvarigt här. Men jag måste åka in gång om dagen och få antibiotika, men hellre det än att ligga här. Inte för att inte trivs här, men det är ju så mycket skönare att vara hemma, nära till stallet och kompisar ;)

Nu på morgonen träffade jag en gammal kompis från när jag var mindre. Men när dom flyttade tappade vi kontakten. För ett antal år sedan fick han en hjärntumör. Och nu när jag också fått en tumör fick vi massa gemensamt igen. Även fast vi inte träffats på massa år, känns det som om vi känner varandra. Men det är väl för att vi förstår vad båda går igenom. Har man inte gått igenom en sådan här sak vet man nog inte riktigt hur det känns, man kan försöka förstå man aldrig känna hur et känns själv. Så det var lite kul :)

Kram från en glad Hillevi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0