Som vanligt

har jag inte bloggat på länge, men det är för att jag aldrig orkar starta min dator.

Förra veckan mådde jag skit och fick till slut åka in. Det va väldigt låga blodvärden, så nu har jag fått massa nytt blod, trombosyter och antibiotika och det är stor skillnad!

Läkarna har bestämmt sig hur dom ska göra nu och det blir en stor operation, som innebär att dom amputerar benet.. vilket är tråkigt :( men på nåt sätt känns det ändå bra, för då blir jag kanske av med skiten som sitter i benet. Jag har ju tur att jag kör häst och vagn och inte rider, för köra kommer jag ju kunna göra även om jag bara har ett ben ;)

Kommentarer
Postat av: Moster Anette

Du är en så fantastisk tjej Hillevi, vilket lugn du har och vilken styrka. Du ger dig inte i första taget :) Härligt vilken kämparglöd du har det har jag fått uppleva då jag varit med dig på sjukhuset och du absolut vill göra saker själv :o) Jag vet att det kommer bli tufft för dig men du kommer fixa det med din enormt positiva inställning och din härliga personlighet. Du vet vad du vill. Kämpa för det! Jag håller på dig :) Stor Kram Moster Anette

2011-10-04 @ 10:29:12
Postat av: Alexandra

Älskade Hillevi, det kommer gå så himla bra! Du är så himla stark och snart är du tillbaka igen! Älskar dig fina du!

2011-10-04 @ 18:57:28
URL: http://photosbysidgwick.blogg.se/
Postat av: Kattis

Vilken härlig inställning!! Jag är full av beundran för dej, du verkar vara en otroligt stark och positiv tjej.

Massor med styrke-kramar, hälsar Kattis (Hannas mamma)

2011-10-04 @ 20:50:11
Postat av: Göran

Du är stark och modig. Rätt inställning !

2011-10-04 @ 21:41:16
URL: http://goransundgren.blogspot.com
Postat av: Isabelle Broberg

Ska inte du få ha två ben längre? :( Får du sån där protes då eller hur blir det då och hur kommer de gå när du mockar eller så? Får du kryckor eller :( <3 Gud va hemskt fast endå skönt att du slipper må såhär dåligt!

2011-10-04 @ 21:49:27
URL: http://isabellebroberg.blogg.se/
Postat av: Sandra Rasping

<3

2011-10-05 @ 09:04:02
Postat av: Tyra

<3

2011-10-05 @ 10:41:58
Postat av: Saga

tänker på dej hillevi, hoppas allt blir bra tillslut <3

2011-10-05 @ 18:30:07
Postat av: Maria Gustavsson

Följer din blogg, tycker att du inte behöver ursäkta dig när du inte har skrivit. Du är ju för sjutton jättesjuk, alla fattar om du inte orkar skriva. Jag tycker du är superduktig och håller tummarna att operationen gör att de får bort all tumörvävnad. Häslningar Granne Maria som också varit "flinthårig".

2011-10-05 @ 21:55:05
Postat av: Thomas Gehlhaus

Det är otroligt imponerande att se att du är så stark och resonerar så vettigt om en så stor sak. Jag håller alla tummar för dig och är helt övertygad om att allt kommer att gå bra för dig! Du har ju ett stort skyddsnät i familj och vänner också :)

2011-10-06 @ 21:05:18
Postat av: Ida

Hoppas du blir bättre snart! tänker på dig!!

kram ida :) <3

2011-10-09 @ 19:26:05
Postat av: Linnéa

Hej Hillevi! Jag vet inte om du kommer ihåg mig men det hände att vi åkte buss tillsammans när vi var små, 622:an. Du, jag och Emelie Hudin. Tror vi gick i 5an då nästan. Små var vi iallafall! haha. Det jag ville säga är att jag fick en sån klump i min mage och nästan tårar i ögonen när jag läste din blogg eftersom jag varit runt cancerdrabbade personer under hela mitt liv. Och jag ville bara önska dig all lycka i världen och en massa värme i din tuffa kamp mot den hemska sjukdomen! Jag tänker verkligen på dig! Massa kramar!

2011-10-09 @ 20:52:10
URL: http://pesons.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag lovar att du kommer kunna rida också! du är ju så envis :)

2011-10-10 @ 15:33:11
Postat av: Sara och Madde

Hoppas verkligen att allt blir bra snart och att du kan komma tillbaka till skolan igen! Du är så stark, vi tänker på dig <3

2011-10-14 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0