ojoj

Det här med bloggandet går inte så bra för mig..

Förra veckan blev det fullt upp med att försöka komma ikapp i skolan, vara i stallet och därpå vara lite social med familjen och kompisar.

Sen på måndagmorgonen råkade jag få lite feber.. suck!! Så då var det bara att åka in till akuten, är oftast inte så allvarligt som det låter för mig, men läkarna vågar inte ta några risker. Det roliga är att sköterskorna känner igen mig på akuten och tänk hur många olika barn dom får träffa, men är man stammis så är man XD
Det här blev lite oplanerat och jag känner inte att jag har tid med det, men som tur är mår jag så pass bra att jag har fått permis och behöver bara åka in en gång om dagen och få antibiotika, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0