Ung cancer

Igår la jag in videon som ung cancer har gjort. Den finns under mina länkar, "det är okej att känna".

Det är så mycket jag känner mig igen i utav vad de säger. Här på bloggen orkar jag inte sitta och klaga på hur jag mår när det är som värst, men jag mår för det mesta skit på sjukhuset och orkar knappt leva. När jag ser den här videon gråter jag, och det är så skönt! Det känns som om jag kan gråta ut allt när jag ser den och försöka att inte vara ledsen sen.

Jag tycker filmen är värd att se!

Kommentarer
Postat av: Alice

Trillade precis in på din blogg och det är med en klump i magen jag läser den. Fyfan vad livet är orättvist! Jag önskar dig all lycka till och fortsätt kämpa <3

2011-09-11 @ 10:36:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0