Distriktsmästerskap

Haha jag och Candy är installade båda två ;) Jag sover kvar i stallet där Candy står så att jag kan ge henne mat osv.
Dagen då?
Vi hade ganska tajt med tid imorse, då pappa trodde att vi skulle vara snabba, hallå hästmänniskor är inte snabba XD Men vi han iaf till funktionskontrollen och dressyrstarten. Väl inne på banan går knappt hästen fram och det blir världens segaste tempo. Direkt efter att vi kört ställer sig hästen och pissar. Och då fattar jag varför hon inte gick framåt, hon va ju kissnödig -.-' Kände mig jättemissnöjd och är fortfarande det. Men trots detta lyckades vi bli tvåa konstigt nog. Och turen jag har så var det DM också och då kom jag på andra plats där också :D ( räknat från alla ponnyresultat på hela startfältet tror jag). Inte riktigt vad jag hade trott.. ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag sa ju att det skulle gå bra!!!! :D

2012-08-25 @ 22:30:16
URL: http://isabellebroberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0