tävlingshelgen

Om man ska sammanfatta helgen tävlingsmässigt har det varit käpprätt åt h*lvete! Precisionen i fredags va pinsamt dålig, tur att det bara va en klubbtävling ;)

Idag så ställdes Candy ut och hon fick skamligt låga poäng. Sen va det en specialklass efter där de bedömde avkommorna efter Candy tillsammans med henne och då kom hon sist, men fick mycket bra kommentarer om deras psyke, till skillnad från de andra vildhästarna.
Sen va det en maskeradklass på skojj och där kom vi trea utklädda till tjuv och polis (bilder kommer).

Men övrigt har jag fått mycket beröm för Candy utav folk runtomkring och det är flera som erbjudit sig att ta henne om inte jag vill ha henne (Candy som egentligen har varit riktigt förjävlig den här helgen -.-'). Sen fick jag ett pris utav domarna för att jag framhäver rasen och lägger ner tid och energi för att visa att den finns typ :D

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det gick väll inte "käpprätt åt h*lvete"? ^o)
..
Det gör ju jag också! :( Asså det där sista i inlägget..

Svar: Det va ju inte nån del som gick bra.. Hästen betedde sig som skit för det mesta också :( Jaa, men jag fixar med föreningen osv.. Emma fick också ett "pris" för det ;)
Hillevi

2012-08-19 @ 00:19:49
URL: http://isabellebroberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0