Tävlingssäsongen 2012

Nu är nästan alla körtävlinar slut för i år..
Om jag ska sammanfatta tävlingarna under 2012 så har det gått riktigt bra för mig resultatmässigt, men inte alls lika bra när det gäller utvecklingen. Jag har kommit hem med minst en rosett från varje tävlingstillfälle utom första tävlingen i år. Och det ska man verkligen inte klaga över! Är stolt över mig och Candy också, vi har ju trots allt haft lite andra förutsättningar ;) Det ska bli skönt med en paus från tävlandet, så får jag se om jag tar upp det igen nästa år.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni har båda varit fantastiska den här säsongen. Candy är ju helt fantastisk när du jobbar med henne. Rena cirkushästen ;) . Och du Hille har ju visat att allt bara är möjligheter <3

2012-08-27 @ 06:31:25
Postat av: Isabelle

vadå få se igen? varför ska du inte tävla? :S

Svar: Vet inte.. Candy tycker ju inte att det är roligt, vill ju inte tvinga på henne det då :/ Sen så utvecklas vi inget..
Hillevi

2012-08-29 @ 21:34:11
URL: http://isabellebroberg.blogg.se
Postat av: Isabelle

Ni utvecklas ju visst?? :O

2012-08-31 @ 22:54:45
URL: http://isabellebroberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0