Bildbomb från året som har gått



Nakenchock och sexiga trosor, jag vet XD Men här ser man skillnaden på mina ben när jag upptäckte det



Port a caten ganska nyligen inopererad med en nål i..



Klippte mig kort innan det började falla av. Här precis utkommen från sjukan ;)



Så här såg alltid skyltarna vid rummen ut när man kom till avdelningen :D


Nysnaggat

Rakade av mig håret när det började falla av



Lyckades få en infektion i fingret som var på väg att bli blodförgiftning, så det blev tre operationer



Här är jag ganska nyopererad och fick träffa Veronica Maggio när hon sjöng för oss



Tävling med Candy som enbent :D



Första gången jag testar min protes

Visa P5090101.JPG i bildspel

Min första rullstolsbasketmatch, jag är nr 14

Kommentarer
Postat av: matilda

usch ser ut att ha vart en jobbigt tid :/ <3

2012-05-10 @ 22:48:11
URL: http://skogsrusset.blogg.se/
Postat av: Niklas

Jag måste bara få skriva att du är en jätte stark person!

Jag önskar att jag var lika stark som du är, men det är det inte många som är!



Det ser roligt ut med rullstolsbasket faktiskt! :-D

Hoppas det går bättre nästa match, jag håller tummarna för er :-)

2012-05-10 @ 23:14:00
Postat av: Isabelle

Va läskigt det ser ut på första bilden! So mtyp skinnet håller på att spricka eller nått :o fast cancerknölen eller va de heter va ju rätt stor så de kanske inte va så konstigt...

2012-05-11 @ 14:02:00
URL: http://flygandeponnys.blogg.se/
Postat av: Elina17 år & mamma

Du verkar vara en sån stark och positiv person trots allt! :)

2012-05-24 @ 23:51:41
URL: http://elinaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0