Sövningen avklarad

Är hemma nu efter en lång dag på sjukhuset. Dom tog in mig vid halv elva för sövningen, men det tog ett tag innan vi kom igång. Ekg:t ville inte funka så de fick hålla på att byta sladdar som skulle vara kopplade till mig, tillslut fick det till det. Dom sprutade in nåt medel och jag fick andas i en syrgasmask och fem andetag senare sov jag.
Uppvaket var lite jobbigt. Grät massa, men vet inte varför? Sen ficka jag åka till avdelningen för att fortsätta vakna till. Jag va väldigt seg och hade ont lite överallt. Eftersom jag låg på mage under sövningen kör dom ner en slang i halsen, så när jag vakna va jag hur hes som helst. På fredag blir det läkarbesök

Kommentarer
Postat av: matilda

stackare ;_;

2012-05-30 @ 22:22:56
URL: http://skogsrusset.blogg.se/
Postat av: Moster Anette

Hej lilla gudbarn hur har du det? Du är en tålig och modig tjej som får utstå en massa prövningar. Tänker mycket på dig :0) <3

2012-05-31 @ 07:49:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0