Äntligen fått tummen ur r*ven

Har typ klagat på mitt hår sen i somras, och idag efter skolan så tog jag steget att gå till en frisör för att faktiskt fixa till det. Det va tex sjukt långt i nacken, hängde i ögonen och hade en ful kant rakt över öronen.
 
Ganska nöjd med resultatet, men min hårfärg blev riktigt tråkig nu när det solblonda överlaget försvann :( Får väl fixa det hemma ;)
 
En taskig mobilbild på nya frillan. Vill även tillägga att det är första gången jag tar en egopic och visar den för någon (!)

Kommentarer
Postat av: matilda

Så fin du är Hillevi! c:

Svar: ska du säga!! :D
Hillevi

2012-11-23 @ 16:21:37
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: Mamma

Ser superfint ut :)

2012-11-23 @ 17:31:23
Postat av: Bella

Skitsnyggt vännen!!!! Du är bäst, stay strong! :)

2012-11-24 @ 12:51:32
Postat av: Moster Anette

Aha... Man skall scrolla vidare innan man skriver komentarer... Supertufft!! Var glad att någon ser att du klippt dig!!! Det betyder ju att du syns och folk bryr sig... så att de t.o.m komenterar vilken frisyr du väljer :0) När jag klipper mig är det få som varken ser eller komenterar det...

2012-11-25 @ 05:46:26
Postat av: Sara

Snyggis! :D <3

2012-11-25 @ 22:37:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0