Det va lite halt!

Skulle natta hästarna, lat som jag e tog jag bara kryckorna (det är jobbigt att lyfta in och ut rullstolen i bilen). Hoppar ur bilen och upp på "rampen" som är gjord utav trä, med lite hästskit på det så blir det halt. Och när jag kommer där med kryckorna så försvinner den ena och jag lika snabbt ner på marken baklänges. Där låg jag på marken och kunde knappt fatta vad som hänt, det gick så fort! Pappa va iaf med, så han hjälpte mig upp och jag fortsatte väldigt försiktigt resten av biten in till stallet XD

Gjorde inte så ont som tur va! Dock landade jag på vänstersidan, såklart.. Så lite ont i svanskotan där, men det va allt ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

längre att ramla om man går på kryckor än att ramla om man har rullsolen utan tippskydd. ;) inte lika lätt att ramla med rullsolen heller xD

Svar: hahah vad vill du säga med det XD
Hillevi

2012-11-12 @ 16:31:56
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0