Gryyyym dag!

Chillade lite på förmiddagen innan jag mötte upp Matilda och drog till stallet. Väl där provade jag massa högerskor som Matilda har över, helt awesome att kunna byta skor sådär ;D Efter en körtur med Candy och lite fix i stallet så åkte vi hem till mig, så att jag kunde fixa iordning mig. Vi tog taci till tunnelbanan och sedan åkte vi till t-c där jag lite senare skulle möta upp några personer för ett projekt. Om det här projektet går igenom som det hoppas göra, så kommer det nog bli svensk historia. Nu undrar ni väl vad det är! ;) Sen va det basketen som gällde, dom vanligt råkar jag alltid bli lite övertrött på onsdagar, och därmed väldigt flummig. Men kul är det! :D

Kommentarer
Postat av: Moster Anette

Hej ja nu blir jag jättenyfiken på vad det är du skall göra !!!!! Du e bara BÄST goa Hillevi och grattis på namnsdagen i efterskott!! Kram fina du <3

2012-10-16 @ 07:19:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0