Onsdagen den 5 dec

Typ lång dag, fast kort

Stallet på morgonen, hem duscha, åkte till Q84 för nålsättning och blodprover (vilket gick mindre bra utan porten -.-')
Sen var det ultraljud, lugnröntgen, MR och sen CT

Åkte in till pappas jobb och hämtade min väska med matchkläderna. Där höll jag typ på att svimma. Hade inte ätit något för jag va tvungen att fasta innan undersökningarna. 

Efter mat i magen rullade jag runt i stan i olika butiker och fördrev tiden innan taxin skulle ta mig till Nacka 

Väl i tollare bollhall var det match mot akropol norrbacka, förra årets SM-vinnare, men vi lyckades klämma till med en vinst, tjoho!! :D (haha jag irrade mer än vanligt dock)

Så nu ligger jag i sängen och vilar min stackars kropp och hoppas på att få lite sömn, natti natt 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Va bra ni e :)

2013-12-05 @ 13:44:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0