Slutar blogga..

HAhah som ni kanske märk orkar jag inte blogga längre.. Det tar för mycket onödig tid, och den tiden har jag inte.
Kommer kanske komma upp lite nån gång ibland.

Vad har hänt på senaste tiden??
*Jullov - jul och nyårsfirande
*Lundaspelen 2013 - Va på baskettunering i lund med u-laget
*Var på neurokirurgiska mottagningen och snacka med läkare

På gång
*Min första A-lagmatch på imorgon, på lördag och nästa onsdag
*Lungröntgen, ultraljud och MR nästa onsdag
*FIFH malmö open 8-10/2

Kommentarer
Postat av: matilda

naw synd det ju :c
hoppas du får tillbaka blogglusten snart! ;)

2013-01-15 @ 21:57:38
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: Mamma

Glöm inte reprisen med radioprogrammet om dig ;) - fast det visste du ju inte....

2013-01-19 @ 21:33:36
Postat av: Andreas

Hillevi, du är en fantastisk person med en enorm tapperhet och godhet. Den vägen du blivit tvingad att ta är en väg svårare än någon annan. Med det sagt så kan jag med hela mitt hjärta säga att du är en förebild många borde hålla varmt vid hjärtat. Allt arbete och alla tårar som har fått dig där du är idag är minst sagt fantastiskt. Den viljan du har kvar som driver dig är utom denna värld.

Under mina år på denna jord har jag inte sett många personer som har imponerat mig så mycket som dig, och även om jag mer än gärna hade bytt mina småproblem mot dina bergshinder så går det inte.

2010 fick jag en bentumör i käken, det var relativt omständigt då de inte visste vad det var från början, och inte visste hur mycket skada det kunde göra. Men jag hade tur, väldigt mycket tur. Jag klarade mig med ett hål i munnen, käkbenet sågades ut och det jag fick kvar var ett hål upp i bihålan och näsan. Slapp förlora synen som de spekulera kring och jag slapp alla ärr i ansiktet. Nu efter 2½ år ska jag in och få området återställt med hjälp av vävnad och ben från olika områden på kroppen.

Efter jag läste din blogg, hörde din berättelse, så känns min som en enkel dag på affären.

Jag har alltid varit en varm person, har funnit att känslan att hålla uppe och hjälpa en annan person är mer givande/värmande än någon annan. När jag fick mina problem blev jag självfallet ledsen, men har efteråt lurat i mig att om jag fick problemet, så slapp en annan. Vilket får mig att bli gladare kring det, då jag gärna tar på mig en annan persons problem för att få den att må bra och inte behöva må dåligt. Det är även därför jag skrev att jag gärna fått dina problem så du sluppit. Det smärtar mer att se andra i smärta än att själv utstå den. I alla fall om personen i fråga har fått ta del av en godhet som få personer får.

Med mitt långa inlägg skrivit, så önskar jag dig oändlig lycka. Du är en stark, snäll och god människa. Låt inga hinder korsa din väg. Om våra vägar någon dag korsas så kommer jag med stolthet växla varma ord samt ge dig en kram fylld med varm och god energi. Glöm inte att du i mellersta skåne har en beundrande själ som håller dig högt stående bland alla andra i vårt avlånga land.

Varma hälsningar
Andreas

2013-01-20 @ 16:33:13
Postat av: Andreas

Då jag inte kan editera kommentaren så får det bli en ny! Du behöver inte sluta blogga helt, några inlägg ibland hade varit fantastiskt. Jag säger de goda människorna som följt min resa över internet brukar säga. Uppdatera när du har tid, tänk inte på att det tar lång tid. Vi väntar ivrigt och har dig i våra tankar. Och med det sagt så kan jag säga att jag är dålig på att uppdatera, men har några personer jag skickar meddelande till. Tydligen så har även jag berört andra, och förstår hur de ivrigt väntar på uppdateringar. Nu när jag själv blivit berörd så väntar även jag med ett värmande hjärta på uppdateringar, så låt dem inte sluta komma helt. Men låt dem inte ta över all din viktiga tid heller. Utan endast tiden som blir över ibland.:)
Ha en fantastisk dag.
Andreas

2013-01-20 @ 16:39:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0