Hatar mitt liv samtidigt som jag älskar det

Jag är så himla glad över mina två intressen. Även om det har varit dålig träning med Candy nu av olika anledningar, så är jag självklart där och tar hand om henne varje dag! Och vi har nu börjat träna lite mer igen ;)
 
Basketen är det full rulle på! Tyvärr blir det inget slutspel i SM för oss, men nu siktar jag tillsammans med u-laget på baskettunering i maj :D
 
Det jag ville komma till va att allt krockar hela tiden :( utöver basketen och Candy är det så mycket annat också.. Önskar att jag hade mer tid.. eller att saker inte inträffar samtidigt ;) 
men ska inte klaga, hellre det här än att sitta hemma och ruttna hela dagarna ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0