Varning för deppinlägg

Vilken konstig start på veckan.. 

I helgen har jag haft så sjukt ont i ryggen, kunde knappt rulla i söndags innan min kära bror masserade mig (han är underbar!) 

Va i skolan i måndags, stallet och sen basket på kvällen. Den träningen gick käpprätt åt h*lvete :( vet inte om det va pga av ryggen eller vad.. 

Kan inte sova på nätterna och pallar inte med dagarna då.. Det värsta är att det varit såhär ett tag och det blir ganska påfrestande efter ett tag.

Hade iaf en grym träning idag, så jag fick le och tänka bort all smärta för en stund

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske återuppta möte med sjukgymnasten?
Blev det inte bättre med nya kudden?

2013-11-28 @ 03:31:19
Postat av: Matilda 17 år och rullstolsburen

Usch vad jobbigt :(
Jag är i stockholm från och med idag tills på söndag, har bara planer planerat på lördag eftermiddag/kväll. Säg till om du vill/har tid/orkar ses!

2013-11-28 @ 21:27:48
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0