2 år sedan amputaionen

Kan inte fatta att det är två år sedan idag, två år sedan skiten togs bort och ersattes med det bästa man någonsin kan tänka sig.
 
Det har varit så många tuffa dagar, med tvivel och vänner som sviker en.
 
Men åh så mycket gott som kommit tack vare operationen. Säger alltid det till nya människor som jag träffar som tycker synd om mig; gör inte det! Amputationen är det bästa som hänt mig! Tack vare den blev jag av med cancern, jag har utvecklats så otroligt mycket som person och fått så många fler äkta vänner.
 
 







Enbent och enastående!!

Kommentarer
Postat av: Matilda 17 år och rullstolsburen

Åh underbara du! <3

2013-10-20 @ 17:09:33
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0