MÅÅÅL

 
Jag hade väl två mål med loppet; först att komma i mål och sen att ta det under en timme.
I mål kom jag, men dock lite besviken.. Hade alldeles för mycket krafter kvar och klarade inte mitt andra mål. Tiden blev 1.01.13, drygt en minut från mitt andra mål. Känns lite fult att sitta här och klaga, men att jag inte klarade det var för att jag bromsades upp av alla som gick ivägen. MAn skulle springa till vänster och gå till höger, hur många gjorde det (?!) Haha sen skulle jag köra om en i gräset på vänsterkanten och när jag sen skulle upp på asfalten igen så råkade jag köra på kanten och gummit på framhjulet krängdes av.. Snabbt som bara den åkte jag snabbt till högersidan och flög ut ur stolen och försökte laga det, men va lite stressad, vilket bara gjorde det värre ;)
 
Haha det känns ändå bra att sitta här med medaljen och nästa år ska jag anmäla mig till en snabbare startgrupp :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gjorde en enorm insats. När man såg hur alla sprang som yra höns och dessutom hade lurar i öronen så förstår jag att det var svårt att komma fram. Många kramar och stort Grattis.

Svar: Åh tack! Hihi nästa år ska jag visa vad jag går för! ;)
Hillevi

2013-09-08 @ 16:40:56
Postat av: Anna Emmer-Granqvist

SJUKT BRA JOBBAT!

Svar: Tack så mycket! Haha man måste visa att även om man har ett handikapp, så ska inte det få hindra en, eller hur :)
Hillevi

2013-09-10 @ 07:14:29
URL: http://alittlespecial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0