Återförenad med rullstolen

Haha va utan rullstolen i tre dygn. Har aldrig varit så länge utan den, men det gick helt okej. 

Hade dock min gamla när jag åkte iväg och handlade mat, men annars så körde jag med kryckor. Känns så konstigt att se allt från ett annat perspektiv i skolan, längdskillnaden är ju ganska stor ;)

Det svåraste var i matsalen att ta brickan från matvagnen till borden, så där blev jag tvungen att be om hjälp. 

Ska se om jag ska försöka mig på kryckorna lite mer i skolan, men att sitta på stolarna där va ju inte lätt tyvärr, annars hade jag inte tvekat

Kommentarer
Postat av: Matilda 17 år och rullstolsburen

Riktigt bra jobbat!

Svar: Hihi tack, lite småstolt över mig själv ;)
Hillevi

2014-01-09 @ 19:58:45
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0