Peruk

Som ni förstår kommer ju jag att tappa allt hår. Så idag var jag hos en perukmakare och provade peruker. Det var inte något man gör varje dag. Jag har lite svårt att bestämma mig vad jag vill ha för någon. Jag kommer ha den ett bra tag framöver och man vill att det ska kännas rätt. Men som tur va hade jag med mig Sophie som smakråd och det är jag jätteglad över!!! Så jag ska tänka på det över helgen och på måndag måste jag bestämma mig. Dom är rätt lika varandra, men den ena har lite mer lugg. Nån dag här ska jag klippa mig riktigt kort. Man får ju passa på när det ändå ska falla av. Jag hade aldrig i mitt liv vågat annars. På senare år har jag haft rätt långt hår också. Får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Carola

Hej Gumman, tänker på dig hela tiden. Mamma har berättat att du är så tapper..kommer upp o fikar nån dag! Kramar

2011-05-20 @ 20:35:48
Postat av: Bella! <3

Nej inte Hillevis vackra håår :(

Kul att du börjar må bättre :D



PussarochKramar från Bella :)

2011-05-21 @ 11:15:31
URL: http://isabellebroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0