Hemma efter körlägret

Vilka grymma dagar! Blev verkligen lyckat för min del. Candy skötte sig utmärkt hela tiden. Vi körde ett dressyrpass första dagen, ett dressyr och ett precision andra dagen och ett maraton sista dagen. På alla pass gick hon över förväntan. Jag har ju knappt tränat något under hösten, men hon va verkligen pigg och arbetsvillig :D I maraton var det svårast för mig att lära mig. När vi tog snäva svängar gled jag nästan ur vagnen, så på slutet höll jag tömmarna i en hand och höll i mig med den andra(!) och det gick snabbare då!! :D Nu blir det hårdträning för mig och hästen. Vill tack min underbara Carro som har hjälpt mig så mycket under de här dagarna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0