Redan uttråkad

Usch va jag hatar att ha lov och inget speciellt att göra..

Drog mig lite länge i sängen i morse, åkte till stallet och håller på att vårfixa här bara för att göra något "vettigt". Ska förbi skolan sen och hämta min skoldator för att kunna plugga lite. Hur illa är inte det? Lov och jag åker till skolan och tänker plugga bara för att inte kasta bort tid och dagar. Haha hatar när dagar bara går utan att man vet vad som ens har hänt 

Imorgon är sista u-träningen innan vår match nästa vecka eftersom det är påsk

Kommentarer
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Kom hit vettja! ;)
Har lov nästa vecka jag, då ska jag och Linnson till solvalla och tävla!

Svar: Åh ja, ska kolla upp det :D
Hillevi

2014-04-15 @ 14:29:03
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0