Hejsan era stackare som går in varje dag utan någon uppdatering

Bloggen har haft sommarlov och jag med! 

Mina planer, drömmar har förverkligats :D

Jag är nu Skånebo, sedan två veckor bor jag i Arlöv utanför Malmö. Jag kommer bo här det kommande året iaf. Läsa sista året här, spela med fifh Malmö och bara ta vara på livet. 

Min vår har varit kaos och jag tror att det här kan vara bra för mig :)

Bloggen kommer nog fortfarande vara lite inaktiv. Men ni får gärna höra av er till mig om ni vill veta något.

Känner liksom inte att jag behöver bekräftelsen från bloggen, och om ni vill veta något är det väl trevligare att ha kontakt ;) 

Jag är inte sexton längre, jag har inte cancer, det känns lite förflutet



Kommentarer
Postat av: Matilda

Men roligt att följa din vardag ändå juu!

2014-07-30 @ 15:47:46
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: helens

Din blogg är sååå bra, starta en ny!
Där vi får följa dig på dina nya vägar. Kalla den något annat.
Kram gudmor

2014-08-02 @ 20:01:26
Postat av: Kerstin Lundgren

Hej,
Sökte efte erfarenhet av amputerat ben och borttaget bäckenben. Fann din blogg. Min man som är mkt äldre har nu fått besked om en sådan operation mot hans cancer. Söker efter erfarenheter och lösningar med proteser mm. Letat lite på bloggen, men inte hittat svar. Missar jag ngt? Har du ngra erfarenheter och tankar att dela?
Kram till dig fr Kerstin

2014-08-20 @ 16:24:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0