Halvårskontroll

Juste! Igår i måndags va jag på ALB på återbesök och kontroll. Kommer dit lite tidigare så direkt fick jag komma in för att få en infart och ta lite prover på Q84. Det är fortfarande många där som känner igen mig, trots alla barn där och att jag inte alls är där ofta.. 

Armväcken går typ inte alls att sticka i, så det fick bli ovansidan på handen. Det funka att spruta in men inte att dra tillbaka och få prover så blev ett stick i fingret också

Rullade iväg till röntgenavdelningen och fick lite omvänt från kallelsen börja med lugnröntgen, vilket bara tar fem minuter typ. Sen blev det datatomografi som också går snabbt. Då hade jag bara MR kvar för dagen och tänkte då att jag skulle hinna hem till Åkersberga och fira mormor och beställde taxi. Vanligtvis tar MRn 40-60 min men inte då.. Låg där i två timmar och missade taxin och allt blev bara konstigt.. 

Hann iaf till mormor en snabbis och sen till träningen för att hämta saker från helgen och sen köra av mig lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0