Två läger!!

Känns som om så mycket lättat från mina axlar nu. 
Candy har fått komma till ett superhem!
Andra året klart på gymnasiet och planerna inför hösten är på gång att fixas ;)

Två saker jag vet, är att jag ska på läger i sommar! Annars har jag alltid dragit mig från att åka iväg på somrarna eftersom jag har haft Candy. 

Men nu är jag efter midsommar anmäld till camp järnmannnen 


Och sen i september, ett internationellt basketläger för tjejer i Belgien! 


Åh va jag längtar!! Mitt liv är verkligen på väg åt rätt håll just nu!  Hoppas att allt fortsätter i rätt riktining nu bara

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh så kul Hillevi!

Svar: Jaa :D och du får också det, så får vi två ha vårt eget lilla aktivitetsläger sen i sommar ;)
Hillevi

2014-06-05 @ 23:37:13
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0