Sochi 2014 och Paralympics

känns så grymt att se Paralympics, tänk alla dessa atleter som först krigat med sitt handikapp och nu om paralympics. 

Måste ju skryta lite och säga att jag känner flera utav dom från kälkhockeyn ;) Testade på det i somras på Åland samtidigt som sportscamp va så hade dom träningsläger inför sochi och jag och några till fick testa på kälkhockey och medans jag låg på sidan som en sköldpadda så åkte de typ i cirklar runt mig. Måste säga att det inte är helt lätt :)

Så nu hoppas jag att de lyckas bra och att de andra svenska paralymiperna kammar hem lite medaljer och presterar bra 

SVT sänder mycket både i tv och på play så passa på att kika in!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att de sänder mycket. När jag tittade i går kändes det som att det bara blev nämnt för oroligheterna och att Ukraina enbart hade en ensam kille med fanan.

Svar: Ja riktigt kul! Ett stort plus till SVT
Tycker det va starkt utav honom att rulla in där, och vilket jubel från publiken :)
Hillevi

2014-03-08 @ 07:14:37
Postat av: Moa & Ammy & Hanna

Hejsan, jätte fin blogg verkligen! Du kanske har några minuter över att kika in på våran lilla blogg? Lämna gärna en kommentar efter dig! Ha en fortsatt bra kväll!<3 Vi hoppas med hela vår hjärtan att du blir bättre!

2014-03-08 @ 23:17:25
URL: http://www.moaammyhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0