Gissa vem som är trött?

Haha omg är helt slut.. Blev inte så många timmars sömn och inte natten innan heller, så låg redan lite minus. Kom upp imorse på första alarmet (bra för att vara jag!) 
06.10 kom taxin som skjutsade mig till dom jag skulle åka med till Eskilstuna. Vi va där vid halv nio, dom förberedda på vilket förj*vligt hemsk golv hallen hade, usch! Va som att köra i sand. Sen så ska jag ha en klubba i handen och samtidigt försöka hantera en alldeles för liten boll..

Men åh så kul det har varit! Vårt ihopplockade lag blev bättre för varje match och bland de fyra lagen som va med idag så tog vi oss till finalmatchen och förlorade den med 5-6, mot det andra Nackalaget som tidigare på dagen hade spöat oss med 8-0, snacka om lyft vi gjorde! :D

Varit igång sedan sex, åkt massa bil och kört fyra matcher idag, kan ju säga att en 90åring med lätthet skulle vara snabbare, både fysiskt och psykiskt än jag ;) 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men vad kul!
Förstår inte hur du orkar. Själv skulle jag inte ens kommit upp när alarmet ringde ahhaa!

Svar: Haha jag brukar vanligtvis ställa 4 alarm och sen snooza kanske fyra ggr. Men det är lite lättar när man ska göra nåt kul :)
Hillevi

2014-05-17 @ 21:45:22
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0