Hur kunde jag missa?


Bilden är tagen första maj för tre år sedan. Det jag inte visste då var vad som drygt en vecka senare skulle ändra mitt liv totalt. 

I efterhand har när jag kikat på bilder så ser man det! På bilden ovan ser man mig ståendes, förvisso snett, men man kan om man vet se en skillnad på vänster och högerben precis under rumpan. Rumpan och vänsterlåret flyter ihop pga av svullnaden och med tanke på tumörens storlek. Hel galet, 10 cm större i omgång än högerbenet och jag märkte knappt det haha

Måttet jag fick på tumören va 25x15x10 och inte mm utan cm. Fast då va cystorna inräknade också

Tänk vad tiden går snabbt! Snart tre år sedan jag tigs in på Astrid Lindgrens sjukhus på avdelning Q84


Kommentarer
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Shit vad tiden går fort! :o

Svar: Ja det är lite galet ;)
Hillevi

2014-05-09 @ 16:35:36
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0