lite uppdatering kanske

I fredags kväll vid halv tolv på kvällen blev jag utskriven från sjukhuset, yippi :)

Helgen har varit riktigt bra faktiskt, känns surt att jag redan ska åka in på tisdag igen.. Imorgon ska jag in och ta blodprover och sen ska jag till ortopeden och lägga om min fingrar och prata med läkarna. För tillfället går jag på penicillin i tre veckor och jag kan inte svälja tabletter, good! så det få bli massa småbitar och yoghurt, haha. Lär ju kunna efter dessa veckor.

MRn jag gjorde för drygt en vecka sen hade inga större positiva resultat. Den har inte krympt nåt och cystorna verkar ha fyllts ännu mer, men det kan vara blödningar. Läkarna diskuterar väl nu om det går att ta till med kirugi eller kanske strålning. Men det får vi se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0