Mat..

Idag har jag inte gjort något speciellt. Men en sak som jag måste göra flera gånger om dagen, är att äta. Eftersom jag fått cytostatika och opererats ändrar sig smaklökarna, vilket gör att jag inte riktigt vet vad jag gillar. Läkarna är väldigt oroade över min viktminskning och skulle väl helst vilja sätta in en sond i magen om det inte vänder. När man mår illa har man ingen matlust, vilket gör det ännu svårare att äta för att kunna gå upp i vikt. Helt galet ve svårt det kan va att försöka gå upp i vikt, när så många kämpar för motsatsen..!

Kommentarer
Postat av: Moster Anette

Kämpa på goa Hillevi. Ta lite i taget och strunta i vad maten smakar... Om det går :0) Välj mat med mycket protein så läker du snabbare då kroppen får "byggstenar" för att bygga nya celler. Allt detta vet du säkert redan :0).

Varma kramar moster/gudmor Anette <3

2011-12-07 @ 09:06:09
Postat av: Isabelle Broberg

Här kämpar man också för att gå upp i vikt. Men nej, det ska inte gå det... -.-

2011-12-08 @ 22:25:07
URL: http://isabellebroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0