Länge sedan

Jag som trodde att man skulle få mer tid på sommarlovet, men nejdå! :) Har verkligen haft fullt upp flera dagar och sen när jag ska blogga så där internetet, men nu får ni en uppdatering ;)

Mår super nu, orkar leva precis som vanligt och jag jobbar dessutom. Idag har jag varit inne på avdelningen och fått lite vincristine (ena sortens cellgift heter så). Men det tog bara en kvart att pumpa i mig det. Pratade även med läkarna idag och bestämde att jag inte kommer läggas in på midsommarafton som planerat, nu kommer jag åka in på midsommardagen istället. Det är ju skönt :)

Många har frågat efter bild på peruken. Men alla som känner mig vet ju att jag ääälskar att vara med på bild (host). Dessutom har jag knappt använt den. Det är lite varmt nu på sommaren pluss att den inte är så bekväm. Men när jag får en bra bild så ska jag lägga upp den! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0