Gulliga människor

Just nu mår jag riktigt bra faktiskt :D har inte mått så illa efter middan och har mer eller indre suttit upp i soffan hela kvällen (vanligtvis ligger jag bara ner, eftersom allt snurrar). Gulliga Erica och Linda från min gamla klass kom förbi och hälsade på också. Det e så många andra som också hälsat på mig både när jag varit vid liv och inte. Alla gånger är lika kul, även om jag inte visar det. Det värmer i hela kroppen när alla e så gulliga. Jag vet inte hur många sms, kommentarer och liknande jag har fått under dagen. Det är helt underbart att veta att så mångs stöttar en och bryr sig! Idag fick jag även TVÅ blombud. Jätteglad, har aldrig fått det förut. Det ena var från alla i kylegården och det andra från gamla barndomsvänner. Blommorna va verkligen superfina :D :D Nu ska jag sova så jag orkar med cytostatikabehandlingen imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: hej

<3

2011-05-20 @ 09:05:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0