Underbart

Ååå.. Idag va jag ute och körde Candy och det gick så bra! Behöver dock hjälp att spänna för vagnen, men annars kom jag i vagnen och kunde sitta i den utan några problem. Först va jag lite orolig att jag inte skulle kunna hålla balansen eller att det skulle göra jätteont, men det enda va att det gjorde lite ont när man åkte i gupp ;) Tur att jag har sån snäll häst! Djur känner verkligen på sig när dom måste vara extra snälla. Det är som mina katter, det är alltid nån som ligger i min säng och typ "övervakar" mig sen jag kom hem efter operationen

Kommentarer
Postat av: önskar dig allt gott

Hej! Jag måste bara säga att du är så otroligt stark. Efter att ha läst din blogg om allt du gått igenom han jag förändras som person. Jag har lärt mig att man måste ta tillvara på det man har. Att aldrig ge upp. Men framför allt att inte klaga över att något litet bär emot. Man känner sig så dum nu... att man klagar över en liten vänskap så vet man att det finns andra som går igenom sånt som dej.

Jga beundrar dej någor enormt. Hoppas att allt börjar bli bättre. Med din inställning vet jag att en dag kommer du bli något stort . Fortsätt kämpa.



Ps. Det skulle vara "kul" om du hade en frågestund för jag tror de är måga som har funderingar kring allt du gått igenom ...men jag föstår ifall du inte har lust att besvara sånna frågor :)

2011-11-07 @ 19:40:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0