Min stora dag

Idag blev jag nominerad till min stora dag!!!! :D

Det är en stiftelse som hjälper svårt sjuka barn att uppfylla sina önskedrömmar. Det innebär att jag får önska mig vad jag vill, allt från en kamera till att resa till grekland en vecka typ. Och jag har ingen aning om vad jag önskar mig, kom gärna med förslag om ni har några :)

Som i början när jag fått diagnosen fick jag en fråga om vad jag ville ha, och då sa jag att dom skulle sätta in pengarna på barncancerfonden, istället för att köpa nåra blommor eller godis. Det uppskattades också mycket, men det va ju blommor och godis överallt och jag hann ju inte med att äta godiset och alla blommorna vissnade samtidigt. Bidrag till min stora dag eller barncancerfonden betyder väldigt mycket även om inte jag just får det

Kommentarer
Postat av: Isabelle Broberg

Önska dig en häst till mig :D (A) (Eller inte) Men jag tycker att du borde göra precis vad du känner för :) <3

2011-09-15 @ 16:46:59
URL: http://isabellebroberg.blogg.se/
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ LYXIGA VARDAGAR ♥

Jag tycker det är en fin sak :) Önskade att fler barn kunde få önska sig lite mindre saker så att fler fick ta del av det roliga!

2011-09-21 @ 17:10:29
URL: http://caroflina.se
Postat av: Maud Karlsson

Jag tycker du ska önska dig att få tillbringa en dag med tex Thomas Eriksson!!

Kram på dig!!

2011-09-23 @ 09:00:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0