En fråga till er! :)

Ni kan svara anonymt om ni vill ;)
Är det så att ni drar er från att fråga vad som har hänt? Eller är det bara för att vara "artiga"..?
Jag har träffat många i liknande situationer och jag har ofta frågor till dom. Men jag vet själv att det kan vara lite svårt i början att fråga.. Man är rädd att det ska vara lite känsligt och det har jag också råkat ut för.  Det känns som om folk sneglar med en undrande blick. Jag fattar också att man tittar där mitt vänsterben skulle ha funnits, gör det ser väldigt konstigt ut och det tycker jag själv! ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

jag frågar det jag undrar, haha x3

2012-04-23 @ 21:49:35
URL: http://skogsrusset.blogg.se/
Postat av: elin

jag skulle tycka att det är svårt att fråga vad som hänt eftersom att jag hade varit rädd att det skulle vara känsligt, speciellt om jag inte känner personen speciellt bra. :p

2012-04-23 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0