Sååå jävla pinsamt

Snacka om att jag bara ville krypa ner under jorden och bara gömma mig!

Jag och mamma va på väg från pakeringshuset till centrum, jag ser att det är en lite backe så jag börjar ta sats. Precis när jag börjar få upp hög fart kör jag på en kant, max två cm, men tillräkligt hög för att det ska ta tvärnit och jag flyger ut ur rullstolen.
Jag vågade knappt titta upp på människorna runt. Nu har jag ett rött knä som antagligen kommer vara blått imorgon. Jag måste ju vara rädd om det knä jag har! Fallet blev lite läskigt eftersom jag bara väntade på att vänsterknät skulle finnas där och ta emot fallet och så gör det inte det.

Kommentarer
Postat av: matilda

aw så pinsamt x3

2012-04-22 @ 19:09:45
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0