Snälla tomten

Just nu följer jag en blogg om en kvinna som precis har fått cancer. Precis som jag har hon fått uppe i vänster höft. Häromdagen åkte hon in på operationsbordet för att amputera benet, men vaknade upp med två ben. Dom hade upptäckt andra tumörer också. Nu står hon inför det som jag fick genomgå, cellgifter.


Önskar mig att det inte skulle finnas cellgifter, men då är det döden, så det finns inte så mycket att välja emellan. Strålning finns också, men det är inte heller helt kul. I mitt fall så skulle inte strålning ha hjälp så mycket, då tumören i är strålkänslig. Livet är orättvist!


Kommentarer
Postat av: matilda

livet är bara för orättivist..

2012-04-22 @ 19:30:03
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0