Funderingar?

Jag har funderat lite under de senaste dagarna.. Efter min start i fredags fick jag verkligen svart på vitt att jag suger. Tror att jag ska sluta tävla. Det går åt så mycket tid, energi och pengar. Visst är det världens lyckorus när det går bra och man blir så himla glad! Men är inte så ofta och när jag gör det är det bara ren tur.. Har inte heller någon som vill grooma till mig, så blir det ofta panik att hitta någon, som jag nästan får tvinga att grooma. Sen är mina föräldrar inte så vana vid hästar och jag har ibland svårt att göra allt själv på tävlingsplatsen. Plus att det kostar massa pengar och jag har svårt att hinna tjäna ihop egna pengar :/
 
Jag ligger kvar på samma nivå och utvecklas inget. Tror inte Candy tycker det är så kul att tävla heller. Men i helgen blir det en tävling till, eftersom den redan är betald för länge sen. Så får jag se senare om det är värt att lägga ner den energin jag gör..

Kommentarer
Postat av: matilda

men nej! :( Alltid värt att försöka ett tag till, det kan ju inte alltid gå bra..
Och jag skulle mer än gärna grooma er, säg till lite i förväg bara så jag hinner fixa tåg biljetter och sånt (a

Svar: Jag får se hur det känns under hösten/vintern, då är det inga tävlingar och så får jag se till nästa säsong hur det känns.. Hihi åå det skulle vara kul! :D tyvärr så tror jag att groomen måste vara utan handikapp :(
Hillevi

2012-08-20 @ 16:41:07
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0