Sjukgymnast

Trodde jag skulle haft sovmorgon i morse, men det blev en tur till sjukgymnasten. Jag har ju sen i våras haft ont i nacken och huvet. De senaste veckorna har smärtan flyttat sig från nacken till ryggen. Och det är inte så konstigt. När jag sitter ( vilket jag gör hela tiden) så har jag svårt att sitta rakt. Vilket nu lett till att jag fått krokig rygg, som i sin tur tänjer på musklerna, framför allt högersidan..

Tror att det blev lite bättre efter besöket. Får se hur det känns i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Moster Anette

Hej hur är det med ryggen? Fick du någon hjälp? Har du fått övningar att göra eller får du ny kudde till rullstolen? Kram Moster/Gudmor

Svar: Jag har fått komma till en sjukgymnast, men det har inte blivit bättre än. Får se om det blir bättre om några gånger kanske ;)
Hillevi

2012-09-11 @ 11:00:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0