Smarta Hillevi + snö = dumförklarad!

Jag tror ju att jag är smart.. men inte tillräckligt smart.
 
* ska göra rent framrutan på bilen och står innanför dörren med borsten i handen. Kommer på att om jag testar vindrutetorkan så borde pudersnön försvinna = med öppen dörr i blåst, så hamnar allt i bilen där jag sitter som ett fån.
 
* tänkte vara smart och gå in genom bakluckan i bilen. Så jag hoppar in, lyfter in rullstolen och inser att dörren inte går att stänga från insidan.. Bra att kolla det först kanske?! Fick lite hjälp av vinden att stänga dörren. Jag själv som satt dubbelvikt ovanpå baksätets ryggstöd mellan taket knölar mig framåt, fastnar med foten och ramlar baklänges i bilen. Men lyckades sen ta mig fram till förarsätet ;)
 
Lyckades köra hem på de fina plogade (not) vägarna och ligger nu i soffan och myser med katterna! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

klantttttttt :)

2012-12-05 @ 19:11:18
URL: http://isabellebroberg.blogg.se
Postat av: matilda

hahaha snöö </3 xD

2012-12-07 @ 13:30:11
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej, jag har osteos sarkom och är höftamputerad.
Tycker om din blogg.
Du är en bra kämpe.👍

2013-12-17 @ 01:28:07
Postat av: Anonym

Hej, jag har osteos sarkom och är höftamputerad.
Tycker om din blogg.
Du är en bra kämpe.👍

2013-12-17 @ 01:32:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0