Hahahaha

För er som inte vet så har ju dom amputerat mig väldigt högt upp. Dom har tagit delar av mitt bäcken och till följd av det så har jag bara halva sidan att sitta på. Typ när jag sitter på en stol så balanserar jag på min högra skinka och sittben XD Därför får jag ganska ont när jag suttit upp ett tag. Tänk att det bara är högersidan som får ta min kroppsvikt.
 
Men det va inte det jag skulle komma till. Jag hade varit på toan häromdagen och efter mig kom min bror Max och skulle på toa. Sen när han satte sig så tänkte typ - åå va skönt med uppvärmd sits, men vänta?! Det är ju bara högra sidan som är uppvärmd XD Haha jag med min torra humor tyckte det va ganska roligt när Max berättade det :P

Kommentarer
Postat av: matilda

Hahah xD

2012-07-24 @ 13:20:27
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0