Inget dåligt väder, bara dåliga kläder!

Igår blev det tajt att hinna till allt, men hade trevligt på alla ställen jag va på :)
Idag va jag uppe tidigt, så att jag skulle hinna till stallet och motionera Candy, och jag gjorde det! Trodde nästan att jag skulle banga eftersom det regnade och blåste massor. Med regnkläderna på mig och utrustningen på hästen för tömkörning gav vi oss ut i det fina vädret ;) Sen va hovslagaren där och fixade dojjorna på Candy. Sen snabbt hem för att duscha och sen iväg för att fira mormor. Nu sitter jag här och tänkte ta det lugnt, men blir så uttråkad! XD

Kommentarer
Postat av: Helena Axelsson

Blir så impad av dig Hillevi! Vilken energi!

2012-06-03 @ 17:24:12
URL: http://www.fuckyoudoden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0