Rökare

Jag har aldrig provat röka och det skulle aldrig hända heller. Innan allt hände, kunde jag sitta brevid nån som rökte, men gillade det inte direkt. Men nu efter jag har slutat med behandlingarna, så har jag typ börjat ta illa upp, när folk som känner mig röker när dom står brevid mig. Det har väl knappast undgått nån att man kan få cancer av att röka. Tror dom att det är lätt att genomgå nåt sånt här?! Jag hade tur! Men många har inte det. För mig känns det respektlöst mot alla som har haft cancer, att göra något sånt, när andra inte ens kan välja..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Håller helt med! Det ju typ respektlöst! Gillar din blogg, och det är verkligen synd att du har fått cancer... Jag vet inte hur många gånger du har hört just de orden, och du kanske är väldigt trött på dom. Men en sak ska du veta: jag tänker på dig!

2012-04-13 @ 18:47:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0