Måndag :)

Alla andra hatar måndagar - jag gillar måndagar :)

Eftersom jag bara har idrott på måndagar som börjar vid två, så är det ganska chill :) va i stallet imorse och tog en tur i regnet med Candy. Efter det drog jag hem och städade bilen invändigt, och det behövdes! Gick in duschade, käkade lunch och packade saker till mamma och drog sedan till idrotten. Vi hade badminton, vilket gick hyffsat med rullstolen. Men den är ju så seg, jämnfört med basketstolen...

I vilket fall e jag hemma nu en stund och ska strax röra mig mot nacka för att träna basket :D

Kommentarer
Postat av: Maria Mattsson

Hej Hillevi, vet du idag på idrotten så skulle killarna i min klass simma 600 m och vi tjejer fick köra rullstolsbasket! Det var jättekul, jag trodde inte att det skulle vara sa roligt men det var askul! Jag förstår varför du prioriterar det så mycket! Kram

2012-11-27 @ 14:37:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0