Tidsinställt

Det är en sak jag inte riktigt fattar. Det är hur vissa prioriter sina liv? tex skola, kompisar, hästar, fritid familj osv. För mig har det blivit mycket basket och hästar när jag inte är i skolan, men det är det jag brinner för. Då blir det kanske inte så mycket tid över till att träffa vänner. För mig skulle det inte funka att bara sitta och slösa bort varje lektion. Livet skulle inte gå ihop helt enkelt. Nu har jag då väldigt skönt att jag är ledig på onsdagar, så att jag hinner plugga till prov och läxor istället för att plugga efter skolan, eftersom jag är i stallet då.
 
Men en sak är att jag inte skulle skita i mina vänner om jag har lovat nåt, eller om den skulle behöva mig!!

Kommentarer
Postat av: Moster Anette

Skönt att du har den inställningen!!! Du är en sann vän, en som man bör vara rädd om!!! Det finns så många som inte tänker så som du och det leder ofta till besvikelse. Håll fast vid din grundinställning! Du är så härlig bästaste Hillevi!!

2012-11-20 @ 06:13:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0